Index FAQ Użytkownicy Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj Zaloguj
Forum www.mechatronicyzst.fora.pl Strona Główna
Rejestracja       Profil        Galerie
Suzuki DL650A

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.mechatronicyzst.fora.pl Strona Główna Raj Motoryzacji
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Leszek
Profesor



Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:58, 24 Sty 2012 Temat postu: Suzuki DL650A

Suzuki DL 650 V-strom
Silnik 2 cylindrowy, 4-suwowy w układzie V (L) 90° chłodzony cieczą Średnica x suw 81,0 x 62,6 mm. Pojemność 645 cm³ Stopień sprężania 11,5 : 1 4 zawory na cylinder, sterowane przez 2 u góry leżące walki rozrządu napędzane łańcuchem

Smarowanie Olejowe, z chłodnicą oleju, Olej SAE 10W-40 API SF lbo SG Pojemność przy wymianie oleju 2,3 l wymianie oleju z filtrem 2,7 l zalewaniu suchego silnika 3,1 l

System zasilania Elektroniczny system wtrysku, Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV) układ ssący 39 mm Nr. Klap przepustnicy 27G0 od K7 27G3(automatyczna regulacja wolnych obrotów) ( Idle Speed Control ) Wolne obroty . Silnik ciepły 1300/min +/-100/min / Zimny 1800/min do 2400/min K7 1800/min do 2200/min

Pompa paliwa Ciśnienie na wolnych obrotach ok. 300kPA Ilość podawana ( przy 12 V) min.168ml w czasie 10s. od K7 min. 75ml na 6 s

Układ chłodzenia Chłodzenie cieczą poprzez napędzaną łańcuchem pompę wodną. Pojemność w chłodnicy i silniku 1,65 L, W zbiorniczku wyrównawczym 0,25 L Termostat otwiera przy ok. 88 °C Pełne otwarcie 100 °C, skok zaworu min. 8 mm Czujnik wentylatora chłodnicy załącza przy 98 °C/ Wyłącza przy 92 °C Układ wydechowy 2 w 1, katalizator, sonda lambda

Sprzegło Sterowane linką, wielotarczowe mokre Luz linki przy klamce sprzęgła 10 do 15 mm.

Skrzynia biegów 6 biegowa 1 bieg 2,461 2 bieg 1,777 3 bieg 1,380 4 bieg 1,225 5 bieg 0,961 6 bieg 0,851
Napęd na koło tylne łańcuchem . Koła zębate Z 47/15
Długość łańcucha 116 rolek od modelu K7 118 rolek

Zawieszenie Przednie Widelec-Teleskop, sprężyny spiralne, max ugięcie 150mm. Możliwość regulacji napięcia wstępnego na dl.15 mm. Zawartość oleju 524 cm³ na stronę od AK7 528cm³ Tylne Wahacz tylny aluminiowy, amortyzator gazowy, max. ugięcie 150 mm. Napięcie wstępne regulowane przez pokrętło (z lewej na prawo). Tłumienie płynnie regulowane poprzez wbudowaną śrubę.

Koła i opony
Felgi Aluminiowe odlewane, przód J 19 M/C x MT 2.50 DOT tył J 17 M/C x MT 4.00 DOT Opony bezdętkowe Przód 110/80 R 19 M/C (59H) Tyl 150/70 R 17 M/C (69H) Ciśnienie przy zimnych oponach Przód 2,25 bar Tył 2,5 bar (2,8 z pasażerem)

Hamulce Przód : tarczowe podwójne o średnicy 310 mm wentylowane, grubość 5,0 mm, stan zużycia 4,5 mm Max bicie 0,3 mm Zacisk hamulcowy z dwoma tłoczkami Od 2007 mod. K 7 opcjonalnie ABS
Tył. Tarcza hamulcowa o średnicy 260 mm. Wentylowana, grubość 5 mm, stan zużycia 4,5 mm. Max bicie 0,3 mm.

Układ elektryczny
Akumulator typ YTX12-BS 12 Volt, 10 Ah Alternator Wydajność 375 Watt / 5000/min Zapłon elektroniczny 4 stopnie przed OT przy 1300/min Świece zapłonowe NGK CR 8 E albo Denso U24ESR-N Odstęp elektrod 0,6 do 0,7mm Od 2007 K7 po 2 świece na cylinder



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelW95
Uczeń



Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ząbkowice

PostWysłany: Wto 17:15, 24 Sty 2012 Temat postu:

Niezła maszyna Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrswistak
Uczeń



Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:00, 05 Lut 2012 Temat postu:

Przed szkolą prezentuje zacnie Smile i ogólnie to bardzo mi sie ten v-strom podoba Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kudi
Uczeń



Dołączył: 26 Kwi 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:40, 27 Kwi 2012 Temat postu:

ładne i pewnie wygodne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.mechatronicyzst.fora.pl Strona Główna -> Raj Motoryzacji Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group
Thčme DarkX créé pour phpnuke par Mtechnik.net et modifié pour phpBB 2 par BreakoBus
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Regulamin